Morgonrutiner..

Alla har nog mer eller mindre sina morgonrutiner.. När jag börjar jobba kl 08.00 och mobilen ringer kl. 06.30, jag hinner snooza en gång innan det är dags att kliva upp så att jag i lugn och ro hinner ta fram dagens klädsel och sminka till mig.. för att sedan vid 07.10-07.15 pussa J hejdå och knalla iväg till taxin som hämtar upp mig till jobbet senast vid 07.20 :p

Mina morgonrutiner sprack idag - PANIIIK! Sov lite för länge.. Fick dra på mig det första bästa plagg jag såg, stress-sminka mig och springa till taxin som stod och väntade!

Sådana mornar kan förstöra hela ens dag! Men allt blev mycket bättre och jag blev på gladare humör när jag möttes av en blå himmel och halvvarma vindar när jag sprang ut genom porten :)
 
... Kunde tom sätta mig ute i solen en sväng efter lunchen, det fick mig längta ännu mer till våren/sommarn som jag hoppas kommer snart :) Lovely!

                                                                                        

en solig dag



Mötte upp J efter jobbet vid Towers (matbutik) för lite matshopping sen drog han iväg på fotbollsträning och jag tog tag i lite tvätt, hann iväg en snabbis till gymmet och tillsist lagade jag mat lagom tills min trötta sambo kom hem!

Nu blir det Rännstensungar - en mysig gammal film :) Love.K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

fint väder gör så mycket! Längar verkligen tills vi kan lägga oss ute och sola :D

Jätte fin blogg...och lite bilder som jag snor, om det går bra?

Kram kram / Lisa fisa

2009-03-12 | 12:27:17
http://mittlivikaos.blogg.se/
K

Ja veeeet.. längtar!



Vi säger såhär.. Mina bilder är dina bilder & dina bilder är mina ;D

2009-03-13 | 10:37:25
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Jonas

Frågan är om du han med att pussa hej då mitt i all morgonstress? Hoppas Hoppas:)

2009-03-15 | 12:23:29
http://www.liten.se
K

J - De hann jag absolut me ! Kan inte tänka mig en dag på jobbet utan att ha pussat dig hejdå.. Så de lovar ja dig att ja hann :)

2009-03-15 | 13:50:00
Alina

bra blogg:)

2009-03-15 | 13:56:37
http://emmiealina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!