Julaftonsmorgon.

Den 24 december..  En vit julaftonsmorgon.

Jag vaknade precis sådär mysigt som man ska göra på julafton..
mysig julmusik i öronen & mammi som pussade mig i pannan & sa;
God Jul gumman!

Gick upp & öppnade min lilla klapp i strumpan som vi förövrigt glömde
i Darlarna förra julen
så mammi & papps fick inprovicera med en raggsocka ;)



Sen var det dags för lite julskinks-macka med senap tillsammans med familjen
sen tog jag en dusch & åkte iväg till Skhlmen för att hämta en klapp..

..vid lunchtid så kom m&m över för att keka den årliga julgröten..
varje år lägger alla en liten pengarpott $, rimmar om nöten & den som får mandeln
får även pengarna.. & som alla år så blev den lycklige Papps :)



Den som uppskatar julen mest i vår familjen måste vara vår söta vovve Sudden..
Han går & snor sina klappar under granen flera dagar innan..
Det bästa han vet är att öppna sina julklappar :D


Sötaste ♥

.. Det enda jag saknade var min älskling Jonas som är i Kallekrona!

fortsättning följer..

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


liisa

Åh va mysigt :) Tänkte skriva att jag hoppas du hade en underbar JUL...men det ser jag ju att du fick ;)



Johan behöver få tag på Jonas...säg att han ringer detta nummer :)

0702785410 - Johan



Vi har bokat resan tillbaka nu...vi far den 8:e Jan.

Men vi får höras något framöver :)

Njut nu så länge av att vara hemma!

Kramen



2009-12-29 | 12:58:28
http://mittlivikaos.blogg.se/
Liisa

Hej K!

Hemma på våran Ö nu?

Saknar faktiskt den nu...värme och candynavia :)

Kram

2010-01-04 | 23:26:03
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!