Julshopping i Sthlm.

Igår körde vi ut Lisa till Arlanda som övernattade hos oss innan hemfärd till Umeå :)
sen åkte jag & J vidare in till stan för en mysig julshopping..
Jonas hittade allt han skulle & jag kom hem i stort sett tomhänt :p lyckat.

Vi hann även med en efterlängtad fika på A&J´s hos min Lina.. ♥
Blev faktiskt förvånad över hur kallt det egentligen är i Sverige nu,
men det är så fruktansvärt mysigt..
..kan man få en bättre semester ?




När vi kom hem så var min lilla Sudd nyfriserad så han såg lite ut som en snöboll :)
världens sötaste vän på fyra ben !

Vi slökollade på Happy Feet tillsammans med Dennis & Sara
innan jag åkte över till Mimmi & Becca & J bort till Danne & co.

Jag passade på att spontanklippa mig osså.. så nu har jag blivit med lugg :)



Nu ska jag till SKHLM för att försöka hitta alla julklappar..
sen måste jag förbi systemet för att sen hem att ladda inför kvällen..
Det vankas brakfest hos mammi & papps, tillsammans med bla maltagänget !

Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna Berger

Heej, åh jag e allt lite avundsjuk på er.. Saknar julstämmningen o snö!

BTW din vovve e ju helt otroligt söt, ta med honom tillbaka! ;P



Kramis

anna

2009-12-22 | 14:16:38
Liisa

Men din jäkel ;D Va snygg du blev!!



Tänkte skriva God Jul nu då det är julafton imorrn å allt ;)

Kramen så hörs vi!!

2009-12-23 | 21:52:13
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!