Julmys på vår ö.

Idag på Betway så ropade Micke (chefen) på mig
& fråga om ja ville hjälpa till att pynta granen :)
OM
jag ville ! Jag blev glad som ett litet barn på julaftonsmorgon..

Nu är jag på Candynavia & för 15 mins sen stängde jag butiken.. sega kunder.
Snart ska jag hem till min bejbi som har fixat ihop en kycklingsallad till middag.

För sen ikväll blir det julmys för hela slanten..
Vi blir ett gäng som ska hem till Mac sen för att 
baka lussebullar & kolla på Sunes Jul :D
..lite av en uppesittarkväll !


Julkalendern blir ju tåkigt nog bara sämre & sämre för varje år som går..
Varför kan dom inte bara köra Sunes jul som julkalender år efter år ist?
Det hade ju varit sååå mycket bättre. Älskart ;D





Inte långt kvar nu tills vi sätter oss på planet till kalla Sverige :)
..på söndag är det dags & jag längtar såå himla mycket !..
Ska bli mys, speciellt när jag fått höra att det finns snö på backen♥

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Storis

Kom bara hem nu <3

2009-12-14 | 23:15:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!