Han slutar aldrig förvåna..

Jag glömde nästan att berätta om det bästa..

Igår när jag kom hem från jobbet vid 00:00 och är på vär upp för trappona
så kände jag doften av jul.. så jäkla mysigt !

.. Jag kliver in i huset & får se min älskade pojkvän/sambo stå vid ugnen,
han har då släckt ner, tänt våra hjärt-ljus, dukat fram glögg & julmust..
..och inte nog med det så har han även stått & bakat
pepparkakor till mig/oss lagom tills jag kom hem :)

Det var den mysigaste kvällen på länge,
att få komma hem så till någon man tycker om
& samtidigt har han pysslat & gjort julmys tills man kommer hem på natten.

B Ä S T A

Jag har verkligen världens bästa pojkvän.

Vem gör något så fint för sin flickvän?.. Bara min J

Jag älskar dig Jonas.
/ K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!