En bra start på dagen..

Imorse skulle jag & J iväg & kolla på en lokal..
men precis innan vi åkte så ringde Jeff & flytta fram det till imorgon ist
jag & J hoppade glatt ner i sängen igen & sov vidare en stund :D underbart.

Vi gick upp i lagon tid & åkte till Sliema, till Straws för lite lunch
& sen skjuttsade han mig till butiken :)

Nu sittrer jag här på Candynavia & väntar
på min cappuccino som min älskling ska komma med..
han har blivit så duktig med träning medans en annan sitter & latar sig,
så han skulle köpa med en kaffe till mig från Olé när han går förbi där.. sweet.


Varje morgon när jag börjar 8:00 på Betway så går jag, Mac & Dogge
& köper en morgonkaffe på A1 & sen sätter vi oss ute på balkongen innan vi börjar..
Det är en bra start på dagen helt enkelt
:)

Har varit full rulle på Candynavia nu på morgonen..
super roligt att det går så bra !
Ska jobba här till 15:00 sen bär det av till Betway
för att jobba till 00:00..

LoVe. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Du är ju för snygg!

Inte långt kvar tills du är hemma :D

2009-12-11 | 07:25:04
http://lenitaw.blogg.se/
LnB

Hej gumman!

ja sakta men säkert ska jag försöka ta tag i bloggandet :)

Grattis till Candynavia, jag önskar er all lycka!

Ja, jag hörde fråb Veronica att du komme rhem den 20:e va kul, hoppas att du får en mysig jul!

Du är lika fin du också precis som alltid :)

Ta hand om dig!

(L)

2009-12-11 | 13:49:42
http://lnb.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!