utöver vardagen..

Jaha.. nu va det ett bra tag sen igen som jag skrev.
det kommer vara lite såhär huxflux tills allt jobb har lugnat ner sig..
haha, dvs Om det händer nångång.

Den 20 december tar vi planet tills Svedala iaf.. åh jag längtar verkligen !
ska bli skönt att koppla bort allt jobb för två veckor
& bara umgås med alla nära & kära ♥

Okidoki.. nu till en liten update av annat mer än vardagen om vad som har hänt.

När mammi & papps lämnade ön så kom ist Mimmi & Rebecca & bytte av dom :D
Det var hur roligt som helst.. mysdagar/kvällar, middagar & fest !
bilder kommer sen eftersom ja hela tiden glömmer min sladd till mobilen

Den 4e december hade vi julfest med Betway.. väldigt trevligt.
Som jag nämnde i tidigare inlägg så va det kareoke-tävlig avdelningarna emellan,
& support teamet som jag, plump, Mac & Doug representerade med
låten all I want for christmas tog hem segern ;D

 

Och i måndags var jag & J julmiddag/grisfest hos L & co
..
det bjöds på småplock, potatissallader, grillade grönsaker
& sist men absolut inte minst.. en hel gris !! ;D

  


Later. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

haha det var verkligen en hel gris.. sjukt :p

2009-12-09 | 16:41:30
K

hahaha ja.. jag sa ju det ! ;p

2009-12-09 | 21:09:17
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!