Hemlösa..

3, 2, 1.... SEMESTER ! wiiihoooo :D

Dom senaste dagarna har vart fullt ös.. medvetslös,
har knappt vetat vad jag själv heter längre.. men vi har fått mycket gjort :)

I fredags åkte jag & L runt till 11st olika företag & delade ut en liten julgåva från
oss på Candynavia.. vilket var väldigt uppskattat :)
sen jobbade jag min sista kväll innan semestern på Betway !


Igår, lördags var vi osså nere i butiken på förmiddagen & sen flyttpackade
jag & J hela dagen.. vi fick hur mycket som helst gjort. teamwork !

Och idag.. Dagen DET !
idag har vi kört över sista sakerna till Mac som ställde upp som förråd :p
sen åkte vi & slängde en massa sopor & ner till Olé för en liten semester-fika
sen har vi i stort sett snurrat runt & fått saker gjort hela dagen..
bla. satt ihop 15 korgar som vi fick som beställning igårkväll
& lämnat ifårn oss nycklarna till huset..
..Nu är vi i stort sett hemlösa jag & min älskling :p hahaha




Nu sitter vi hemma hos Lisa & co för att snart åka till Luqa flygplats för ölrace
tillsammans med alla svenskar som lämnar ön över jul.. Om ett antal timmar
så får jag krama om min mammi, papps & min sötaste lilla hund :)


Nu är jag redo för en vit jul ;D

Sweden.. here we come !!

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!