Freezing.

Igår blev en låång dag..
Morgonmöte kl 9:00 på Café Olé för Candynavias-framtidsplaner :)
Därefter storstädade jag & tjejerna hela butiken, verkligen från golv till tak.
Jag & L fixade ihop nya julkorgar eftersom dom har sålt slut.. & L & Anna
satte även ihop ytterligare en betsällning, 24 st julpaket :)

Sen fortsatte jag på möte/utbildning mellan 13:00-15:30Betway
för att sedan fortsätta jobba till 16:00-00:00.

Kalla mig vad ni vill..
Arbetsmyra/narkoman eller business women,
men vet ni.. jag gillart ;)



Jag vet att vi är bortskämda med vädret på vår lilla ö..
men helt ärligt så känns det som att vintern även har kommit till Malta!
Jag håller seriöst på att frysa ihjäl. Speciellt när man ska kliva upp på morgonen..
Det går knappt.. hela huset är som en iglo & golven är som att gå på ren snö.
Tack för att man äger ett par mysiga tofflor, uggs & en varmare jacka,
för det är det enda som gäller nu.



Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Jag kallar dig business women ;)

2009-12-19 | 14:41:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!