avskedsfest :(

Igår kom C & sällskapade mig på Jubilee när jag skulle keka middag :)
hatar att det blir sånna glapp innan vi ses jämt..
men dock skoj eftersom vi har så sjukt mkt att prata om !
Jag är så himla glad att vi har klickat så bra som vi har gjort ♥


Du är en vän för livet


Nu sitter jag med nymålade röda naglar & lyssnar på musik.
Är nere i butiken & har plockat fram nya godissmaker ;) & roddat lite.
Det är en lugn förmiddag.. lite ströfolk som kommer, köper massa snask & går :)

Ikväll är det avskredsparty för mina 4 tjejer här på ön :'(
Nästa vecka lämnar dom oss, Carro, Hedda, Pau & Johanna.
Me noo like !

Gänget kommer sitta på BG & föra sen går jag dit vid 00:00 efter jobbet
& så bär det av till Rabbat för något helt nytt.. Förväntansfull.

Egentligen hade jag gärna tatt de lugnt & bara gosat ner i soffan med J i helgen
men självklart ska jag passa på att fuldansa med tjejerna in i det sista..
Gonna miss you girls.

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


caroline

Du är en vän för livet <3

2009-12-15 | 12:52:43
http://carolineis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!