Dom tre små grisarna..

..är återförenade ♥ !

Mammi & papps lämnade vår lilla ö ikväll men istället kom Mimmi & Rebecca :)

Mimmi var ju här i somras med Uffe, vilket var hur skoj som helst
även om vi var sjuka dessa 10 dagarna :S Buuu.
Men att båda mina grisar kommer ner samtidigt till mig..
både Mimmi & Becca, det är speciellt !

Kvällen började med en god thai-middag på Hugo's..
tjejerna & J körde hårt redan till en början men shotbricka till förrätt..
medans jag satt & smutta på mitt vattenglas :p

Nu sitter jag & jobbar.. & dom är ute & gör PV osäkert, inte alls avis ;D
längtar tills mina nattpass är över så ska jag osså joina.. fiiifan va kul !


Emilié, Mac & Dogge..
de är bara att börja öva för på fredag gäller det ;p



På fredag är julfest med jobbet.. & jag fick reda på igår av Em att det
är kareoke-tävlig & detta är tydligen vår låt :D
Jag, plump, Mac
& Dogge är ett lag..
hahaha vilket dreamteam !

Ska bli himla kul..
ska se om jag kan få in mina nära & kära efter middan osså
annars får det lösas på annat sätt ;)

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tyra

Hej. skrev ner en del grejer men här har du dom igen.



En stor mysig halsduk & mössa

En snygg stickad kofta

Parfym

Presentkort på favoritrestaurangen

Premunation på hans favoritmagasin (inte slitz, fhm, playboy) då det e julklapp.. hallå?

Eget gjort kärlekshäfte, tillex: En middag, en massage, en... Ja you get it!

En stor låda med massor av hans favoritsaker, allt från godis, favoritfilm osv.

Ansikts och hår grejer, mer uppskattat än vad ni tror

Fina fotoramar med personliga kort

Ny sängklädsel

Pyamas, tofflor och morgonrock

Whisky och en bra bok

En klocka

Tv spel



Antar att du inte bor i Sverige? Kan tipsa om en bok som heter En kärleksförklaring som är en fylla-i-bok men kanske någon kan skicka den till dig? kostar 150 kronor ungefär :P Sen vet jag inte hur det är med affärer.. Själv var jag inne på h&m och köpte en riktigt snygg skjorta för 249 kr till min pojkvän bland annat. :)

Tyra

2009-12-04 | 09:29:40
http://maadabanks.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!