aloooooot to do!

  

Jobb 16:00-00:00

Ibland finns det dagar som helt enkelt inte bara är till för en..
Jag hade en sån dag igår !

Dagen började ganska bra med en macka från Straws.. 
men sen bröt helvetet ut.. 
Hade superont i magen hela dagen, spydde, låg i fosterställning
& försökte duna fram tills jag skulle börja jobba..

Kände mig dock lite bättre när jag kom in till jobbet,
men då skulle det ist vara aaaaap-mycket att göra !

Pjuuuu !

Har aldrig känt av en sån panik på ett arbete tidigare..
fingrarna knappade i 180 på tangentbordet,
samtal, chat & mail gick i ett..

Jag flängde fram & tillbaka men fortfarande kändes
det som jag aldrig fick något gjort..

Whaaaa !

Haha.. inte nog med det,
när jag äntligen ska ta en rast för att ta ett break från allt & få i mig lite middag,
så lyckas jag tappa min tallrik i golvet med all min mat på..
Tallriken går i 1000 bitar & min mat som såg så god ut var bara att säga adjö till !

Ska vi säga att detta kunde vara pricken över i:et ?

OM det var skönt att komma hem & sova sen efter..
& OM jag har uppskattat min lediga dag, idag.

Svar - Japan !

Huggles.
 K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!