Weekend.

Weekend Update:
I torsdags kom Bengan på besök, en kompis till Jonas..

Min dag med Lisa bidde inte som jag hade tänkt mig alls..
då chefen skickar sms på morgonen & fråga om jag kunde jobba..

Så himla tråk.. blev hel-less faktiskt,
men efter ett jobbpass 16:00-00:00

så tog jag mig i kragen & åkte till Beduin Bar & mötte upp alla.



Mycket trevligt sällskap & en lång prata-av-oss stund med L :)
det behövdes.. var alldeles för länge sen !

Vi drog vidare till PV, till Native för lite fuldans
I löööööööv it

Jag åkte hem nångång vid 4:00, då paniken hade börjat ta över
eftersom det vankades jobb 8:00 dagen efter..
& man behöver ju faktiskt några timmars skönhetssömn !

Min jobb-lördag gick bra & lördagskvällen bjöds på en lajvad Partybåt



Jobb-söndag 8:00-16:00 gick bra, men min kropp var helt slut..
Det har varit en lugn helg för min del men det har dock blivit sent.

Trött. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Jaa det var tok för länge sedan vi träffades och bara slö snackade! Jag hade verkligen jätte trevligt i lördags så tack för det :)

Nu ska jag ta mig i kragen och höra av mig mer.

Lite lättare nu när man inte har kvar jobbet kanske haha..



Shit att du orkar jobba så mycket efter varje "partynatt", även fast man inte dricker så mycket så tar det ju ändå på.

Du är stark du som orkar!

Kram bästa kaisa!

2009-08-24 | 23:43:49
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!