lyckokaka.

I Lördags fyllde Dogge doggelito 20 år - Grattis !
Det firade vi med en god middag på Hugo's, hela gänget..

Nu kommer vi till det som jag inte kan slita mig ifrån..
Efter middagen fick alla en varsin lyckokaka & på min lapp stod det..
A happy surprise is waiting for you.

När alla andra hade 'knöglat' ihop sina lappar,
så sprang jag glatt fram & visade den för Jonas
som gav mig ett glatt leende tillbaka..
men jag kunde fortfarande inte slita mig ifrån den!

Jag la den i plånboken & sen var det inget mer med de..
tills nu när jag sitter på jobbet..
Varför kan jag inte sluta tänka på den, de är ju "bara" en lapp?
Eller är de som det står att en glad överraskning väntar?


Whaaa
.. kan inte sluta tänka på det !

aja.. här hinner man ju bli gammal & grå innan jag har klurat ut de :p



Ha en underbar dag allesammans,
själv ska jag snart få åka hem & krypa ner hos min man ♥
2 more hours to go!


Later. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!