Week 22 (21+1)

Även denna helgen sprang förbi..
.. nu går vi in i en ny vecka & även för bebismagen
v.22 (21+1) & idag är det dags för ultraljud :) vi ska få se vår skatt..

.. för någon vecka sen när jag stod i mataffären så stötte jag på en kund
till oss som roligt nog osså är gravid & det skiljer endast 2 dagar på oss
:)
Vi bytte nummer & igår träffades vi över en frukost hemma hos henne &
en massa bebisprat !! ..en supergo tjej & superkul att ha nån att dela alla
konstiga tankar, ideér & frågor som ploppar upp i huvudet titt som tätt..

Nu sitter jag & kekar frukt, ägg & dricker te framför mitt älskade doftljus
som jag inte klarar mig utan.. det är förövrigt det b ä s t a ljuset nånsin!
Dom finns på Make Up Store & heter Holiday Luxary. Jag fick det av
Ulrika när hon lämnade ön.. & jag har det tänd så ofta jag bara kan!


Bild från igårkväll, fruktsallad & te-mys med J

Later. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Å vad jag längtar efter att få se det lilla underverket igen ! Hoppas du lägger upp ultrabilden snart !! <3 Mammi

2011-05-23 | 15:56:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!