Easter 2012!


Jag har verkligen haft en bloggpaus den senaste tiden.. har känt att jag varken har
haft tid eller lust tyvärr! Har varit ganska trött & därför har bloggen hamnat åt sidan..
Jag älskar ju detta egentligen så jag hoppas att min blogglust kommer tillbaka snart!

.. men jag behöver er hjälp! Ni är många som tittar in, men ni är dåliga på att kommentera!
De blir så mycket roligare att skriva när ni lämnar spår efter er, så sluta va blyga, Vilka är ni?


Över påsken hade vi min fina familj & några vänner nere på besök.. veckan
var sååå mysig & jag älskar när vi har besök & speciellt av familjen ♥ 
.. så här kommer ett gäng bilder på fina & minnesfyllda dagar!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hoppas du hittar tillbaka till "blogg lusten" det är så roligt att följa ditt liv nere vid Medelhavet och med lilla milo :) kram Sandra

2012-04-15 | 09:46:55
l

Tycker att det är väldigt intressant och roligt att få följa dig här på bloggen då jag och min vän tänker flytta ner till Malta i sommar :) hihi.

Så vi läser din blogg för att lära oss saker kring ön samt ta del utav hur vardagen där nere ser ut.



Sen att du skriver sååå bra och lägger upp en massa fina bilder ger ju din blogg bara ett plus i kanten ;) Vi tycker att den är så mysig!



Ha det bra, kram!

2012-04-15 | 18:11:53
Clara - väntar på sommarbebis

Åh vilka härliga bilder! :) Och jag säger som föregående talare; hoppas att du finner tillbaka glöd för bloggen för den är riktigt harmonisk att läsa och det är så kul att få följa er nere i Medelhavet.



Blir bara mer och mer sugen på att sticka utomlands nu när jag får se vilket härligt väder ni har, haha. Skulle vara kul om du kanske kunnde berätta lite saker om Malta. Såna saker som man inte märker som turist både bra och dåliga saker. Bara ett förslag om du inte vet vad du ska skriva om hehe :)



2012-04-15 | 20:02:45
Clara - väntar på sommarbebis

P.s din förlossningsberättelse var jättehärlig att få läsa & va fin han är er lille son :) nu längtar jag tok mycket, orkar verkligen inte vänta mer haha. D.s

2012-04-15 | 20:03:33
sister-in-law :)

Jag tittar in här lite då och då :). Stora kramar till dig sötis!

2012-04-15 | 23:22:51
K svarar

Tack för fina kommentarer! Blir varm i hjärtat & får verkligen lust att komma igång igen :) keep it up <3



Sandra - Tack :) Hoppas allt är fint med dig!



I - Åh tack tjejer :) va roligt att ni ska flytta ner.. vad ska ni göra? Hör av er om ni vill eller behöver hjälp med något :) Kram



Clara - Tack, de är roligt att du kommenterar så mycket :) jag förstår att du längtar.. tiden går fort, snart är du osså mamma :) Kram



sister-in-law -Elin? va roligt att du läser bloggen :) Hoppas ni mår bra! Kram



2012-04-17 | 10:36:39
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Ida

Hejsan!



Jag hittade till din blogg genom att du gjorde en kommentar i Fashionstars.blogg.se's blogg, har sedan en tid tillbaka läst din blogg lite då och då. Intressant att få se hur ni lever det utomlands tycker ja (=

2012-04-17 | 13:25:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!