Ultrasound.

Ikväll har vi varit på vårat andra ultraljud
& bebis såg ut att må bra ♥

H*n väger 430g & vi fick se det lilla livet busa omkring hej vilt, vifta
armarna, ligga med benen i kors & det sötaste av allt.. suga på tummen!


Sötaste lilla vän.. Vem är du? Är du en tuff liten pojke eller en söt prinsessa?
Kommer du vara en liten kopia av mamma eller likna pappa?


.. Oavsett, så vet jag bara att jag längtar ännu mer nu !!

Kärlek .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine A

Eller en tuff tjej och sweetie lillkille! Min chef har två twins varav en lillkille bara vill ha hello Kitty tights, alltså hur gulligt??!!

2011-05-23 | 21:39:38
K

Precis :) haha sötnos.. det är klart, vill lillgrabben ha Hello Kitty- tights så ska ha få ha de ;)

2011-05-23 | 21:55:31
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Anonym

Här sitter jag och tittar på mitt lilla Barnbarn och GLÄDJE TÅRARNA bara rinner ut med mina kinder !Önskar jag fick vara där hos er och känna på magen, och se dig växa ! Men visst är bebis allt lite lik sin Mormor !! Älskar er !!! Pussar och kramizar Mammi

2011-05-23 | 22:18:43
Anonym

Här sitter jag och tittar på mitt lilla Barnbarn och GLÄDJE TÅRARNA bara rinner ut med mina kinder !Önskar jag fick vara där hos er och känna på magen, och se dig växa ! Men visst är bebis allt lite lik sin Mormor !! Älskar er !!! Pussar och kramizar Mammi

2011-05-23 | 22:20:01
Anonym

Här sitter jag och Glädje tårarna bara strömmar ner för mina kinder ! Det känns helt ofattbart att det är faktiskt mitt lilla barnbarn ! Helt fantastiskt :)Önskar bara att jag fick träffa er oftare och känna på magen och se dig växa ! Men du jag tycker nog allt att bebis liknar mig !! Älskar er ! många pussar Mammi

2011-05-23 | 22:30:17
Mammi <3

Här sitter jag och Glädje tårarna bara strömmar ner för mina kinder ! Det känns helt ofattbart att det är faktiskt mitt lilla barnbarn ! Helt fantastiskt :)Önskar bara att jag fick träffa er oftare och känna på magen och se dig växa ! Men du jag tycker nog allt att bebis liknar mig !! Älskar er ! många pussar

2011-05-23 | 22:31:32
Lowa

Åh gud vad kul! Grattis till er båda och hoppas du får en helt underbart mysig och skön graviditet! Kram

2011-05-23 | 23:44:24
http://lowalindvall.blogg.se/
Jenlen

så kul & så spännande, vilken underbar resa längtar ytill den dagen jag också får uppleva det!

2011-05-24 | 18:02:44
http://jenlen.blogg.se/
Ida

Helt fantastiskt Kaisa! :D jag är så glad för er skull! och jag längtar så mycket tills lillen kommer ut! saknar dig!! puss <3

2011-05-24 | 18:30:00
http://idamalmlof,blogg,se
Dumle

22a veckan, redan... Vad fort tiden går!! Spännande :) <3

Svara på mitt mail hjärtat! :)

2011-05-25 | 07:58:00
Lenita

underbart<3

2011-05-29 | 16:45:09
http://lenitaw.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!