Bm-besök


Bild från i onsdags, vecka 21 (20+4)

I onsdags var jag hos barnmorskan igen & allt såg bra ut ♥
.. "wow, you´re growing nicely" fick jag höra när jag la mig på britsen!
Mitt blodtryck var normalt & bebis hjärta tickade på
som det skulle & hjärtslagen låg på 153.

Nu är det fredag & jag är ledig i helgen.. :)
ska skynda mig hem från jobbet & sen ska jag & J iväg & keka på
Hugo´s Tapas & sen på bio för att se Pirates of the Caribbean!


Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Vad vacker du är Kaisa!

2011-05-21 | 09:12:53
Anonym

Men älskling vad magen har växt !! Det vore underbart att få känna underverket där inne sparka lite på Mormor !!<3

2011-05-21 | 11:28:27




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!