Svar till anonym..

.. Det är lite klurigt när det kommer en anonym kommentar,
utan ens en emailadress. Men jag svarar i ett inlägg nu så får
vi hoppas att du ser detta & blir nöjd med svaret :)





Va roligt, Grattis! Visst har man tusen tankar & funderingar :)
Jag har haft turen att må som en prinsessa sen dag 1..
dvs inget illamående, kräkningar osv & det är jag såå tacksam för!
Det enda jag har fått stå ut med är näsblod ca 3 ggr/dagen till & från
vilket var läskigt till en början men när jag frågade barnmorskan som sa
att det är vanligt blev jag lugn igen.. Jag tycker inte du ska vara orolig det
minsta utan njut istället av att du mår bra & slipper allt detta :)
Hoppas att du fortsätter att må fint & detsamma till dig, all lycka till! Kram .K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Tusen tack och grattis själv! så kul och spännande det är! Vilken vecka är du i? Jag föder på ett privat sjukhus i Grekland, känns faktiskt helt ok! Det är ju där vi bor! :)



Milo är väl super fint! :)

2011-06-17 | 15:21:09
http://tildafingal.blogg.se/
Anonym

Jag är i vecka 24 nu! :) BF 11 october! Längtar ihjäl oss! Hur föder du på malta? Är sjukvården bra? :) Kram

2011-06-17 | 16:07:01
http://tildafingal.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!