Present från Uncle D & Ida.

Jag har helt glömt att visa vad bebis fick av Uncle D & Ida
när dom va nere på besök.. Tack så jättemycket för dessa sötsaker :)


Gulliga bodys från H&M

.. än så länge har jag & J inte köpt någonting till bebisen.. men ändå
så har vi en söt liten hög med små bodys & snutte-nalle!
Tack allesammans för fina presenter.

När vi kommer till Sverige så ska vi på bebis-shopping :) längtar!
Högst på listan står barnvagn! Om ni har tips på bra & lämpliga
barnvagnar när man bor utomlands så hojta gärna till?


Vad är det annars som man borde tänka på att köpa innan bebisen tittar ut?


Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Kan rekomendera Phil & teds barnvagn funkar lätt, tar lite plats och vid ev tillökning så kan den lätt omvandlas till syskonvagn! Lycka till

2011-07-08 | 10:03:38
Anna

Jag hade en Teutonia Fun och trots att jag provat en hel del andra genom åren tycker jag det är den allra bästa vagnen av alla. Den är liiite stor ihopfälld med maltesiska mått mätt men helt outstanding att köra och smal! Kolla upp den :)

2011-07-08 | 10:15:37
http://pupa.blogg.se/
Sandra

Hej!

Ella har en klassisk brio. Vi är jättenöjda! Den funkar bra här hemma i Sverige att köra i olika terränger och snö. Men snö har ju inte ni på Malta ;) Dock är den väldigt stor.



Sen ska ni ju såklart ha en liten säng till mini ;) Vi var "stenhårda" från början och lät Ella sova i sin säng. Nu sover hon bäst i sin säng, och aldrig i vår (peppar peppar!). Det är skönt med lite egen tid och plats ;) Även fast vissa såklart vill ha sin lilla nära hela tiden...

Och kanske en babysiter? Bärsele!

Amningspump. Bröst/amning-inlägg. Haha!

Små "kräk-handdukar" att ha lite överallt när man ammar och efter man har ammat.



Hoppas ni får en bra sommar! Kram

2011-07-08 | 13:51:30
http://comecrashingin.blogg.se/
Frida

Jag har varit barnflicka hos många olika familjer genom åren och den barnvagn jag fastnat mest för är Bugaboo. I alla fall om man bor "i stan". Tar sig fram lätt, tar i princip ingen plats och finns till bra pris på ex Blocket.

2011-07-08 | 19:58:36
http://Www.minbrollopsblogg.se
J

Det finns faktiskt bara en vagn enligt mig... Urban Jungle mountain buggy. Den är snygg, stilren enkel att ta med sig och varken för liten eller för stor. Först ligg del när bebisen är nyfödd och sen byter man ut den mot sitt del som går att fälla till bra ligg lägge även när den lille är 6 mån. En helt perfekt vagn! Lycka till =)

2011-07-08 | 23:40:51
K

Tack för alla tips :) Uppskattas! Jag ska ta en riktig leta-barnvagns-dag när jag kommer till Sverige & kolla in alla era förslag! Kram K

2011-07-10 | 21:40:53
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Anna

Bara en liten tanke, Phil & Teds är den ultimata dubbelvagnen för Malta eftersom den är så pass smal och inte otymplig att köra MEN personligen tycker jag det är jobbigt med 3 hjuling när det är så mycket upp och ner från trottoar kanter hela tiden, lätt att det vill tippa. 4 hjuling är bekvämare på Malta :)

2011-07-12 | 10:50:30
http://pupa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!