Busfrö!

Imorse vaknade lillprinsen vid 04.30 & ville absolut inte sova mer.. Zzzzzz

..jag sprang upp & ner ur sängen, fram & tillbaka in i rummet & gav han nappen ett flertal ggr
(vanligtvis somnar han om) men inte idag! .. så de va bara att dra på sig kläder & gå in han.
..När jag väl tittade ner i sängen & säger; nämen godmorgon älskling, så du vill inte sova längre?
så får jag världens störtsa leénde tillbaka & ett härligt skratt. .. han gör mig varm i hjärtat

Jag tog in honom till oss & försökte få han att somna om men tillslut va det ingen idé..
..så denna morgon blev tidigare än vanligt men sååå mysig med bus, gos & många skratt!
Sen minns jag bara att jag satte mig i soffan för att amma vid 8.00 &
vaknade upp 09.30 med en sovande mys-kille i min famn :D


I love Brekkie! de bästa målet på hela dagen..

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!