17 januari 2012

Nu är det bokat & klart .. på fredag ska jag & Milo Babysim!

Tycker de ska bli så himla roligt & spännande, hoppas att lilleman kommer att tycka
om det eftersom de är för hans skull :) Men han älskar ju att bada & plaskar så glatt
när vi badar honom hemma i badkaret så förhoppningsvis så kommer det bli en succé.
Är det nån där ute som har gått på babysim med era knott? Några tips? :)

Idag har det varit nästintill storm här på ön, usch va jag tycker att de är obehagligt att
gå med vagnen när de blåser som det kan göra här.. ibland känns det som vinden ska ta både
vagnen & mig! .. så vi gick bara ner till butiken en sväng, stannade & tog en cappuccino
Bezz
& sen sprang jag på Sofie som bjöd med mig hem på en kaffe, lunch & snick-snack :)

Ikväll har vi verkligen gjort ett klipp, jag hittade en Maxi Cosi Citimaltapark.com
(liknande blocket) för ynka €40 .. dom hade ingen bil utan bara använt den nån enstaka
gång när dom flyttade hit, så den ser ut som ny :) Ja, ja tackar.. ibland ska man ha tur!



Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Halloj! Vi gick på babysim med Malte, superkul :)

Ett tips är att han ska vara matad och soven innan, annars inge kul, jobbiga workoutpass för de små liven :) Lycka till!



Kram, Jennie å Malte

2012-01-18 | 20:42:34
K svarar

Men heej på er! Åh tack för ett bra tips :) kan tänka mig att de blir ett workout-pass för dom små.. Hoppas allt är bra med dig, Malte & bebisen i magen :) Kram

2012-01-19 | 07:12:48
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!