Älskade barn!


.. att få vakna upp av att höra hans söta lilla röst babbla på som aldrig förr,
& små glädjetjut ifrån hans rum är det absolut bästa sätt som finns!
När jag sen går in till honom & lyfter på hans snuttis som han har lyckats
grofflat sig in i & fått över ansiktet så skiner han upp som en sol :D

Jag tar upp honom, vi sätter oss i soffan, pratar & skrattar om allt
mellan himmel & jord.. byter en blöja & ammar för att sen sitta &
gosa i soffan tills han somnar i min famn för sin förmiddags-lur..

Jag älskar denna lilla krabat så mycket att jag inte vet vart jag ska ta
vägen & det bästa av allt.. han är min (vår) & är här för att stanna

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Åh de låter underbart du får alla vilja skaffa barn ju!

2012-01-11 | 11:15:03
K svarar

Haha, kul att höra :) Ja men de är helt fantastiskt ! livet som mamma är det bästa som hänt.

2012-01-11 | 11:28:05
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Anonym

så mycket KÄRLEK!!!!

2012-01-11 | 15:20:32
Anonym

Kan du inte berätta lite om dopet och vistelsen i Sverige? :) samt svara på lite frågor som ställts i andra kommentars fält? hi hi.

2012-01-11 | 16:28:19
K svarar

Absolut, ska försöka sätta mig med iaf kommentarerna ikväll & sen ska jag få in ett inlägg om dopet.. de kommer :)

2012-01-11 | 17:19:22
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!