Svar till Sofia Ek..


Svar: Tack, va roligt att du gillar den! Åh va roligt, alltid kul med nya ansikten på ön..
När jag valde att flytta till Malta så bodde & jobbade redan J här. Jag sökte jobb hemifrån
& fick napp så då tog jag mitt pick & pack! Jag jobbade då som Costumer Support på ett
i-gaming företag som heter Betway. Du kan såklart försöka söka jobb från Sverige men
det är mycket som har hänt sen jag flyttade ner & jag vet att alla företag föredrar om du
redan bor här av många anledningar. Mitt tips är att ni flyttar ner & att du löser jobbfronten
på plats. Vi är ett relativt stort gäng tjejer som jobbar på diverse olika företag & vissa barn-
flickor som gärna hjälper dig att bli med jobb (alltid lättare om någon kan rekomendera dig)

Vi har bott i Sliema, San Gwann & i St Julians & det jag gillar bäst är St Julians, där vi
bor nu.. Men de flesta svenskar/skandinavier bosätter sig i Sliema eller St Julians.
.. Swieqi finns det osså en del som bor (lite lugnare område) Angående att fixa en
lägenhet så är det lättast om ni tar in några nätter på hotell & tar kontakt med en
mäklare som då kommer att visa er lägenheter beroende på vad ni tittar efter!
Lägenhet kan ni enkelt få, då de finns mängder att hyra. Nu vet jag inte vad era
tankar & flyttplaner ser ut men nästan alla lägenheter hyr man möblerade.

Jag hjälper dig/er så gärna om ni vill ha tips eller liknande :) När har ni tänkt att flytta?
Om du vill så får du gärna skriva till mig på mail [email protected] eller ta
kontakt med mig på facebook så kan jag lägga till dig i gruppen tjejer på Malta.

Jag är ledsen att mitt svar dröjde & jag hoppas att du fick svar på det du ville :)

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!