Ny vecka!

Idag fyller min fina J år men han är fortfarnde i London så det blir att fira honom
imorgon när han kommit hem till oss igen! Grattis älskling Vi saknar dig här hemma!

Vädret har varit grått & de har hängt regn i luften så jag & Milo har inte gjort så mycket
mer än att vi tog en cappuccino på Café Bezz tillsammans med Annabel & hennes sötnos
Emily, supermysigt! .. I söndags lämnade vi mammi på flygplatsen & sen har det varit
tomt hus här hemma.. tack & lov att jag har lilla Mille som förgyller mina dagar
..så himla tyst & tråkigt de är när man varken har mor(mor), J & när Milo sover!


dagens mama med mörka ringar under ögonen, hua va trötta vi varit idag.. både jag & M

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!