Now we´re back!

.. Sverige-vistelsen är över & vi är tillbaka på ön!
Som ni märkt har jag totalt lagt bloggen på hyllan under tiden
vi var i Sverige för jag ville enbart njuta av min familj & vänner!
.. Men nu kör vi igen, & jag ska berätta om dopet, julen & nyår succesivt.
Jätteroligt att se att ni saknat bloggen, det får mig verkligen att köra igång igen :)
.. jag kommer försöka svara på era kommentarer under veckan!


Nu har vi varit hemma sen i onsdags & även om jag njöt varenda sekund av
att ha familjen & vännerna nära & få se dom med Milo så är det skönt att va tillbaka.

Idag började dagen med en morgonfika Juliani Hotell i Spinola Bay tillsammans
med mina goa Candynavia-tjejer. Ett litet möte samt snick-snack, god frukost i solen
& gott sällskap kunde inte börja söndagen bättre! ..Och ännu en gång blir
vi påminda om vilket underbart liv vi lever här på ön.. I love it!

Lisa, Jenny & Angela .. Mina superbrudar till anställda!

J kom & vi tog en prommis bort till Sliema & kekade lunch på La Rivé
.. en u n d e r b a r dag & jag bara älskar sådana dagar som denna!



Hoppas ni har haft en fin söndag..

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

ÄNTLIGEN!!!! ha ha ha, så kul att du bloggar igen ;) Kul att höra att ni mår bra och vilka fina bilder du tagit :)

2012-01-08 | 17:53:08
e

Har lagt marke till att du doljer din sons ansikte. Varfor da om jag far fraga? Jag kan forsta att man kanske inte vill lagga upp bilder pa en individ som inte ar medveten om de eller kan saga ifran... ar de sa enkelt som de eller ar de nagon annan tanke? :)

2012-01-08 | 19:18:42
K svarar

Hanna- Tack Hanna :) va glad jag blir! Vi mår toppen, hoppas att du osså mår fint!



e - Ja så enkelt är de :) Vi har valt att han inte ska få bli en bloggbebis just av den anledningen. Däremot kliar de i hela min kropp för jag vill inget annat än att lägga upp bilder på honom & visa upp min lilla skatt för hela världen :)

2012-01-08 | 21:01:09
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
e

Aven om de skulle vara hemskt kul att fa se ditt lilla underverk sa forstar jag absolut att du besparar de :) nojer mig me de fina bilderna din blogg har att erbjuda iaf.. .:) fantastisk blogg!

2012-01-08 | 21:59:34
Johannaty

Åh så härligt! :)

2012-01-09 | 10:07:12
http://johannaty.blogg.se/
Clara

Hej! Först och främst så vill jag bara påpeka vilken mysig blogg detta är och det är kul att läsa en blandad "mamma blogg" dvs att det inte bara handlar om en och samma sak hela tiden... så tack! Sen är det så att jag själv är gravid, väntar mitt första barn. Det är väldigt spännande, roligt med framför allt läskigt!! Och det är så att jag och min sambo har bråkat en del på sista tiden, vi bråkar inte om vad som helst utan om vad vi ska döpa "ungen" till. Bråk och bråk, ha ha vi är lite oens helt enkelt. För det känns som att man känner eller vet någon som heter typ ALLT, min kille tycker inte att det spelar så stor roll men jag själv (döm mig inte) förknippar namn med personer, så om jag tänker på ett namn så tänker jag på en person som heter det och tänker på hur den beter sig osv. jag vet det är väl att gå till över drift men.. Så min lilla tanke med det här är att du kanske skulle kunna tipsa oss om namn och berätta hur du och din kille gjorde? Satt ni och skrev upp namn på en lista och ströck dem ni inte ville ha tills ni kom fram till ett? eller hur bar ni er åt? jag tycker på riktigt att det är jättesvårt och jag tycker att det är viktigt att man hittar ett namn som man trivs med.

Nu fick ju ni en pojke men vad hade ni för tjej namn? :) vore kul om du berättar lite. Tack på för hand!

2012-01-09 | 14:29:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!