GlamBySantos

I december 2011 lanserades en ny webshop GlamBySantos där bla jag var med för
några reklambilder till hemsidan.. ett läppglans i 5 olika nyanser med lampa & spegel!

Jag är inte så mycket för läppglans i vanliga fall men de här använder jag jämt!
Det är mjukt & skönt på läpparna & det bästa av allt är lampan- & spegeln :D
Jag roffade åt mig ett Clear Shine.. perfekt till vardags eller till kväll om man
vill kombinera med nån rolig färg under :) .. Och jag kan lova att man drar
blickar till sig när man drar upp den ute på krogen eller bland folk ;) haha



klicka på bilden för att komma till hemsidan

Ett glans kostar 159 kr, absolut värt det!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Kul!

Men jag skulle vilja ha bilder på hur läppglansen ser ut på läpparna.. :)

2012-01-27 | 10:35:34
http://comecrashingin.blogg.se/
K svarar

Ja :) jag håller med dig.. vilken funderade du på? Kram

2012-02-01 | 22:00:52
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!