Candy(uppfylld)navia

Ännu en helg är över.. & vädret verkar ha vänt! yeeeeej

Dock har vi varit tokförkylda här hemma så vi har inte fått njuta av vädret utan inte
gjort så mycket annat än att kurerat oss med en massa g o d i s & film! .. de har hjälpt :)

I fredags var jag däremot i full fart & jobbade i stort sett hela dagen..
vi fick nämligen en stor leveransjag & Lisa drog ut till lagret & jobbade & sen
hjälpes vi åt att få ordning i butiken, så nu är den som den ska vara - fullproppad!

Jag älskar när butiken ser ut såhär :D .. Mitt himmelrike!

..provade Marabou saltlakrits i helgen & jag tyckte den va en STOR tumme upp! Gillar du?

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Angelica

Det är verkligen jättefint där nere nu, du kan du :-) Men som jag sa, säg bara till om det krisar någon gång, jag ställer gärna upp, har ju branschvana va, både med butik och barn, hihi! ;-)



Jag såg lakritschokladen men vågade inte prova, va bra att du va försökskanin åt mig då kan jag testa på lördag!

Vi får ta en varv och träna rumpan någon dag ;-) Många kramar!!

Ps. Va glad jag blev när jag hörde nån ropa mitt namn förut, händer ju inte så ofta va?! ;-)

2012-02-26 | 18:09:32
http://filippasmamma.blogg.se/
K svarar

Tack :D jaa.. mestadels tack till mina anställda osså nu ju!! aa.. de är jättesnällt av dig, alltid bra att ha i baktankten OM ngt skulle inträffa.



haha ja om du gillar saltlakrits & choklad så kommer du älska denna komon ;)



Im in.. :) rumpan behöver sig en omgång!



Kram

2012-02-26 | 19:47:37
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Julia

kom till paris och öppna det här också !!

2012-03-31 | 17:28:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!