Mellieha Bay!





Lördagen spenderades på Mellieha Bay tillsammans med min man, Simon, Jihad & Em.
Som vanligt, superhärligt att bara ligga under ett parasoll i denna hetta, bada & busa!

Igårkväll gick jag & J till Hugo´s Tapas & åt middag & drack en cocktail
(alkoholfri) tillsammans med Patrik (svensk) som precis köpt & tatt över stället!
Sen hem för en film - Hur många lingon finns det i världen? innan sovdags..

Nu ska jag försöka få upp J för ännu en dag på stranden, tror vi kör
Golden Bay idag! .. för att senare gå på vår sista föräldrakurs :)

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia

Hade gärna bytt min regniga dag i soffan mot en solstol på stranden =)

2011-09-09 | 13:20:34
http://www.intheheadofs.se/
K - Livet på Malta & graviditeten

Sv; Ja, Maltavädret är kanon! Får vänta ett tag till innan den lilla tiden med regn o rusk kommer hit :)

2011-09-10 | 12:04:42
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!