Catch up-night!

Nu har tjejerna precis lämnat mig.. Malin, Sara, Johanna, Lisa & Jenny!
Sara har precis kommit tillbaka till ön efter x antal månader i Sverige så
vi behövde en catch up! .. Vi köpte take away-mat, kröp upp i soffan
& pratade av oss till tusen. Supermysigt! .. längtar tillbaka lite till förra
hösten/vintern då vi hade alla myskvällar
, det får bli en repris i år :)



Annars har jag gjort, absolut ingenting idag.. Vår landlord va förbi en
sväng tidigare idag & hämtade en av gästsängarna så vi kan göra om
gästrummet till bebisrum. Jag är så himla nöjd med honom, vilken pärla!
Har varit fruktansvärt trött & haft små onda förvärkar hela dagen i stort sett..

.. Så denna kvällen va bättre än bra - Tack tjejer!
Imorgon natt kommer min J hem osså, de är tomt utan dig..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kristin

Ja vad kul med fler bloggar!! Kommer bli en trogen läsare :)



Kram!

2011-09-12 | 19:06:04
http://kristinalexandra.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!