One Day

Idag har jag & tjejerna (Lisa & Johanna) varit ute på lagert..
ny leverans :) Sen jobbade jag i butiken 12.00-16.00!

Jag känner att jag har ansträngt mig lite väl mycket idag.. Dumma jag!
Och det får jag lida av ikväll, jag har ont i precis hela kroppen!

Men nu ska jag ta mig i kragen för att sen gå på bio med tjejligan :)
De va länge sen vi gjorde nåt tillsammans så det ska bli supermys!

Vi ska se ↓


Någon som sett den?


Love. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cecilia

Är din karl Maltes? Hur träffades ni? vad är det du jobar med? Var bebis planerad? Hur upptäckte du att du var gravid? Många frågor haha men jag är ju nyfiken. superkul blogg! fina bilder =D kram /C

2011-09-04 | 09:23:25
http://cme86.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!