Hälsat på bebis!

Igår åkte jag & J till Golden bay en stund, dock va vädret lite halvkonstigt.. 
luften var varm som vanligt men det var väldigt disigt & mitt i allt fick vi
även smaka på årets första regn-stänk (ytterst få droppar)

Efter strandbesöket åkte vi hem för att sen vidare till
Mater Dei Hospital
för den sista föräldrakursen! .. det känns nära nu.

Imorse åkte jag till sjukhuset igen för ett ultraljud :)
Mini som hade varit i full gång hela morgonen låg & sov så gott när
jag väl skulle in.. barnmorskan försökte få liv i tröttmössan men
det enda vi lyckades få fram var en söt liten gäspning Sööötnos!

... jag kunde inte sluta le, va söt h*n va när h*n låg där.
Men huvudsaken.. allt såg bra ut & mini är "på väg ner" & väger nu
3kg & hon trodde att h*n kommer ligga på omkring 3,5kg dagen DET.



bild från google.com

Nu har jag hunnit med en lunch med min man som imorgon lämnar
mig för en jobbvecka i Barcelona.. (håller alla mina fingrar & tår att
bebis inte får för sig att titta ut nu under veckan
) .. Ska ta & vila lite nu
innan jag ska ta mig ner till butiken för lite kvällsjobb 16.00-20.00 :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!