Min underbara fredag!

Igår morse vid 7.00 drog jag mig mot huvudstaden Valletta för att förnya
mitt maltesiska ID-kort som måste göras innan förlossningen då adressen var
fel & mitt efternamn felstavat.. Strosade runt, åt frukost & gjorde lite ärenden..

.. jag åkte tillbaka till St Julians för en spa-dag på det fem-stjärniga hotellet
Le Meridién. Jag spenderade några timmar i spa avdelningen där jag låg på
en solstol & läste ur Att Föda, tog en powenap, simmade några längder & bara
gottade mig. Sen hade jag även passat på att utnyttja en voucher som jag fått av
J & boka in en spa-behandling Cermony of the face som var den b ä s t a
behandligen jag nånsin varit på! .. Så tack till dig älskling för en världsfin present

"Cermony of the face - Totally focused on naturally improving the condition
of the skin and enhancing its appearance at this hormonal time of life.
This facial includes specialized double Cleansing techniques, gentle Exfoliation,
pressure points Facial Massage and a deep cleansing and intensive Facemask.
Whilst the mask is taking effect, experience a relaxing Foot Massage.
"


.. utvilad & fräschare än nånsin så var det dags för jobb 16.00-20.00
för att sen spendera kvällen tillsammans med goaste Johanna! Hennes
pojkvän är osså på jobb i Barcelona så vi passa på att lyxa till det med
tre-rätters, däremot tog vi bort förrätten & körde på två efterätter istället :)
Lax med ugnsgrillade grönsaker, Gino & rabarberpaj, en massa skratt & tjejsnack!


Hoppas er fredag var lika underbar som min

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia

Lyxigt! =)



sv: Berlin kan verkligen rekomenderas. Jag gillar staden mer och mer. Har bott här 15 månader nu och hittar fortfarande nya ställen och upplevelser dagligen.

2011-09-10 | 14:49:05
http://www.intheheadofs.se/
My - BF 13 september

sv: ja, det är spännande! :)



när har du BF? :)

2011-09-10 | 17:29:53
http://unwake.blogg.se/
K - Livet på Malta & graviditeten

Sv; Vår lilla/lille är beräknad den 1 oktober :) .. Inte heller så långt kvar!

2011-09-11 | 01:20:46
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!