A day off.

Idag har jag varit l e d i g. Och jag har haft en lugn & skön dag!
Jag fick ett sms imorse av Moa, en ny tjej på ön.. och vi bestämde oss
för att ses över en fika - på inget mindre än Mint :) Supergullig tjej!
Tiden drog iväg & efter att ha hunnit med både en frukost & lunch
så tog jag mig hemåt för lite fix & trix i lägenheten & bokföring.

Ikväll har jag varit över hos Christina för lite kvalitétstid.. druckit te, kollat tv
& bara fått prata av oss :) ..mini var i full gång & gav henne små sparkar hela kvällen!



Imorgon har jag ett fullspäckat schema så det är bäst att krypa ner i
sängen för några timmars skönhetssömn för att orka ta tag i fredagen..

Nattinatt. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Matilda

Jag är beräknad 1:e november, du? :) Ja det är en liten kille som sparkar för fullt i min mage, vet ni könet? Nu går det nästan för sakta den här sista tiden, man börjar bli rastlös :) Lycka till! Kram

2011-09-09 | 10:05:20
http://matildafiona.webblogg.se/
K - Livet på Malta & graviditeten

Sv; Åh va mysigt.. vår lille/lilla är beräknad den 1 oktober :) Nej, vi har valt att inte ta reda på kön utan de får bli en överraskning :) Ja tycker dagarna & veckorna springer förbi.. (kan iof vara för att ja fortfarande jobbar o så) men SNART får vi gosa med våra små mirakel :) Hur har din graviditet varit?



Tack & detsamma till dig, Lycka till! Kram

2011-09-10 | 12:24:30
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!