Tapas tonight!

Lite väl mycket restaurang-blogg-inlägg nu känner jag.. men what to do?
Nu ska jag snart krama kudden, ikväll har vi varit på ett annat favorit-ställe!
Hugo´s Tapas! Älskar inredningen, personalen, & plockmaten. Dessutom är
det ett bra ställe att kunna ha med barnvagnen om man kommer lite tidigare..
Jag är så stolt, världens snällaste bebis har vi att tampas med, vi satt
& åt i lugn & ro & lillprinsen sov så gott i vagnen hela tiden..


Även imorse fick jag ta igen nån timmes sömn då min älskade J tog med sig
Milo ut på en pw så mamma fick vila lite.. åh vad jag uppskattar det


Annars har vi varit en sväng i Sliema, strosat runt i butiker & fikat Mint
.. Och idag släppte ä n t l i g e n trycket på lillprinsens mage! Efter fyra dagars
förstoppning så kan jag lova att blöjan va välfylld när bomben släpptes..
däremot var de bara en ynka gång, men iaf bättre än ingen! :)

Nattinatt. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla

Jag har också mått himla bra förutom en del illamående i början, men jag har ju iofs en bra bit kvar så det kan ju hända mycket...



Yes vi åker till Chile i mitten på december och stannar i sex veckor, ska bli hur skönt som helst! Men det är ju som du säger, man vill gärna inte komma hem med bruna fläckar i fejjan :/ och där borta har dem knappt nåt ozonlager så måste va jättenoga med +50 och parasoll! den gravida tanten ;)



Det kommer nog komma upp en del frågor, är ju inte så jättemånga i ens närhet som har barn än. Men Det skulle vara väldigt

intressant om du ville dela med dig av din

förlossningshistoria om du vill :)

2011-11-06 | 22:14:42
http://ckramar.blogg.se/
K svarar

Förhoppningsvis så kommer du ha en fantastisk graviditet och må som jag.. Vi håller tummen för de iaf :)



Haha den gravida tanten.. Precis så kände ja mig när jag va på beachen!



jag ska faktiskt försöka få upp min förlossningsberättelse jättensart.. Promise!

2011-11-06 | 23:25:31
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Pi - Mamma till Frank!

Hihi taaaack!



Kan du inte skriva en förlossningeberättelse? Vore kul att läsa :) Kram

2011-11-07 | 13:08:47
http://thelittlefamily.se
Magdalena

Hej Kaisa och tack för en härlig blogg! Vår lilla familj med vår ettårige prins är på väg att flytta till Malta (till helgen!) och jag fick just lite "vagnpanik" ;) men så såg jag att du har en Bugaboo - har du köpt den på Malta? Är i valet och kvalet kring om vi ska ta med vagn eller satsa på att vi hittar en Bugaboo Bee på ön... Det här var en väldigt specifik fråga så jag förstår om du inte har en aning ;), men det vore i alla fall jättekul att mötas upp på en playdate framöver! Hälsningar Magdalena

2011-11-07 | 22:51:34
Ellen M

SKulle verkligen vilja gå och äta tapas på ett riktigt tapas-ställe. Funderar på om jag ska göra det hemma någon dag men känns inte riktigt som samma sak...

2011-11-08 | 00:32:51
http://etastic.blogg.se/
K svarar

Ja ska försöka få upp en förlossningsberättelse snart :) har varit tvungen att skicka efter min journal för ja hade lite minnesluckor.. men den är på G! Kram



Hej Magdalena, Tack :) Åh va roligt! Ja, vi träffas gärna.. du får höra av dig när ni har landat ordentligt & du har lust att ses.. Angående vagn så är utbudet här ganska dåligt här! Och Bugaboo kan du inte hitta på ön så om du vill ha en Bee så köp den i Sverige.. Vi köpte vår från Holland & fick den skickad hit. Ser fram emot att ses :)



Ja, Hugo´s Tapas här på ön är Såå bra! Visst är de mysigt att göra de hemma osså.. plockmat är alltid gott :)

2011-11-08 | 20:51:41
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!