Den 3 november..

Igår kom ju svärisarna hit :) så himla mys! Så hittills har det enbart
bestått av bebisgos & härliga promenader/fika/shopping! Dom hade med
sig massvis av fina presenter från både vänner & familj - TACK allesammans!
.. Och så hade dom med sig fler miniformdroppar så nu kombinerar jag både
miniform - & semperdroppar Milo & hoppas att han ska bli bättre s n a r t
stackars liten, han har så ont :( natten va inte alls rolig.. hoppas den blir bättre inatt!

Imorse hade jag möte samt storstädning med tjejerna i butiken så då passade
farmor & farfar att promenera & mysa omkring med deras barnbarn :) När
jag var klar så möttes vi upp för en amningspaus & sen vidare bort till The Point
för lite shopping & fika/lunch.. Dom har redan fått upp julbelysningen i gallerian &
har börjat sälja julgranar & allt som hör därtill .. men visst, fort går de..snart är de jul!


Milo fick bla den fina bokstavsmobilen från Kul Design ..
åh av ja gillade den, Tack Åse & co!


Och det viktigaste idag, vår lilla prins är hela 7 veckor
Jag älskar dig sååå Milo!


Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johannaty

Men vad roligt och vilket bra intiativ :) Jag har aldrig varit där men jag får nog ta en resa i vår, när är vädret bäst maj ?

2011-11-04 | 09:30:48
http://johannaty.blogg.se/
melinda - mamma till Nova

fin blogg :)

kika gärna in på min

Pi - Mamma till Frank!

Haha jag steriliserar både bröstpumpen och flaskorna i kastrull, i kokande vatten som man gjorde på den goda gamla tiden! Så jag har inga krångliga maskiner!

2011-11-05 | 11:57:20
http://thelittlefamily.blogg.se/
K svarar

Tack :) Ja, Malta är absolut värt att besöka om du inte har varit här.. beroende på vad för väder ni är ute efter.. men från och med Maj så är de varmt & badvänligt och sen augusti/september är de "hemskt varmt" om man får säga så.. så jag tycker antingen maj/juni/juli :) Bara att höra av dig om du behöver med tips och råd om ön/hotell osv!



Tack, Piia! då vet ja iaf att man inte mååste köpa maskinen utan gå lika bra med old fashion :)

2011-11-05 | 22:55:23
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!