Fullt upp.

Har haft en massa för mig dom senaste dagarna så
bloggen har tyvärr fått hamna i skuggan..


Helgen flög förbi. J va sjuk hela helgen så inplanerade middagsplaner fick
ställas in.. istället var vi hemma, låg nerburrade i sängen & kollade en massa
bra filmer mest hela helgen:h: Jag hann även med en fika med Clara & Carro :)
En sväng till Mothercare för att köpa en babysitter till Milo & sen gjorde jag
& lilleman sällis när Emilié & hennes föräldrar åt middag på Hugo´s Tapas.

Idag har jag nästan bara suttit med jobb hela dagen, Milo har varit extra trött &
tatt flera små powernaps idag & då har mamma K passat på med must be done.
Fick en mysig lunchdate med min fina karl på Sale e Pepe i Portomaso-hamnen
på förmiddagen & nu ikväll tog jag mig ut på en prommis med Emilié & Jenny..


Todays Mama

Nu ska jag krama kudden ..ska bli så skönt!

Sweet Dreams
:h:



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pi - Mamma till Frank!

Snyggiiiiing! :)

2011-11-28 | 12:52:50
http://thelittlefamily.se
K svarar

Tack Piia :)

2011-11-29 | 10:40:42
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!