Yesterday.

Igår va de sol/moln-väder nästan hela dagen så jag, Mimmi & Nina
satte oss på restaurang Raffael i Spinola Bay & spelade kort ! På efter-
middagen gick vi hem, kollade film &.. förnyade mig ;) (will show u later)


amningspaus på Raffael i Spinola Bay..

På kvällen regnade de, riktigt ruggit väder.. men vi tog oss ut & bort
till Portomaso för att keka på Buffalo Bills som en sista middag ihop..
Ikväll åker dom hem & som vanligt har det varit supermysigt att få sällis
& besök hemifrån :h: vi räknade ut att de är 7:e gången på 3 år som Mimmi
är & hälsar på mig/oss - Och de är jag så otroligt glad över!
Äkta vänskap :h:


Buffalo Bill´s är en bra köttrestaurang med vilda västern-inredning

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!