Nu: tjejmiddag!

Imorse var vi iväg till Tal-lira (allt i butiken kostar €2) & köpte julkorgar till butiken
som ska fyllas med godsaker nu till jul! .. de blev nog en ca 50 korgar. Annars har
jag
& lilleman varit på hemligt uppdrag idag & fixat lite inför helgen..

Nu ska jag & Milo alldeles strax iväg till Emperor Of Indiatjejmiddag :)
OM nu vädret kan lugna sig! Herregud vilket oväder det har varit nu ikväll..
tidigare ikväll när jag va ute på fixade lite smått & gott så va de mörkt på himmelen,
men inte trodde jag att de skulle omvandlas till världens monsunregn, blixtar & dunder!

Såhär såg de ut tidigare ikväll..




Ha en fin fredagskväll


Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Gud vilka fina bilder Kaisa! Tänker på dig, vi hörs snart :)

2011-11-12 | 13:36:57
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!