Plötsligt händer det!



Igår gav denna lilla killen sin mamma sitt första svarsleende :)
Och jag lyckades fånga de på bild ♥ Vilken kärlek & L Y C K A!

Och efter detta leende så har de bara fortsatt.. han svarar genom att
sprattla med både armar & ben, glittrande ögon & med de finaste leendet jag
nånsin sett! Ja ibland får han till och med ur sig som små glädjetjut  - gullunge!

Han gör så att jag svävar runt på små rosa moln
Min älskade lilla prins!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pi - Mamma till Frank! - TÄVLING -

Men ååååh där kom det! Snutte.

2011-11-09 | 10:02:44
http://thelittlefamily.se
Anonym

Mormors älskling !! Jag längtar efter att få ett sådant LEENDE !! Tack och lov så kommer ni snart hem till oss ! <3

2011-11-09 | 17:07:37




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!