Oväder

Vi har haft ett riktigt busväder här på Malta idag..
har haft sån jobbig huvudvärk, antagligen pga vädret!

Jag skulle egentligen träffat Clara & Sara Mint idag men vädret sa NEJ
så istället så höll jag & Milo oss inne så mycket som möjligt. När ovädret hade
lugnat sig så tog vi oss ner till The Avenue för en mysig lunchdate men pappa J.

Efter lunchen hann vi ner till butiken en sväng för att sen komma hem,
krypa upp i soffan tillsammans med en gosig bebis & lite chai-te.. b ä s t a!


Nu ska jag kasta mig i säng innan mitt onda huvud sprängs..
imorgon måste jag upp tidigt för att åka till Floriana & fixa med mitt körkort
som aldrig har dykt upp.. kör fortfarande runt med den tillfälliga lappen, Oups!

Nattinatt. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!