Onsdag, 9 november 2011


Kom precis hem, ska snart sätta på mig babybjörnen med respektive innehåll
& gå ner till supermarket.. Tog en prommis med Johanna tidigare, kände att
magen ropade efter mat så vi gjorde ett stopp på Mint ! Där satt även Jenny &
Malin & sen tittade även familjen Holmström in! Där träffar man alltid någon :)


.. hade jeansshorts & t-shirt idag men höll på att svettas bort
!

... Fick precis sms av min karl som skrev att han har bokat in en hotell-natt
till oss två när vi är i Sverige .. bara han & jag! De blir isf första gången vi lämnar
ifrån oss Milo sen han kom till världen! ..även att jag kommer sakna ihjäl mig så ser
jag fram emot denna dag/natt massor ! Han är då ca 3 månader, de känns väl okej?

Så mormor & morfar.. vill ni passa mig då? / Milo

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Klart vi är barnvakt till vår lilla älskling ???

2011-11-09 | 17:20:34
Linn

Såklart ni kan det. Se till att vänja honom vid flaskan i god tid innan bara!

2011-11-09 | 18:15:43
Magdalena

Hej igen och stort tack för svar! Ska ut och jaga vagn nu då... Om du behöver ngt från Sverige/Stockholm, så maila mig på [email protected], vi åker på söndag morgon. Må så gott!



Hälsningar Magdalena



P.S. Vi lämnade vår plutt hos hans mormor och morfar när han var 7 veckor, det gick prima och var fantastiskt för både dem och oss! Men som sagt, vänj honom vid flaska bara!

2011-11-10 | 12:19:01
K svarar

TACK (mor)mor <3 visste väl de ;D



Perfekt tack för svar :) Då ska ja se till att vänja han vid flaskan.. behöver ändå börja med de nu med tanke på att ja måste iväg & jobba några timmar innan Sverigeresan..



Va snällt av dig Magdalena :) Jag tror inte att de är något vi behöver, men isf hör jag av mig idag.. gulligt att du erbjuder dig!

2011-11-11 | 07:25:37
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!