Julleverans!

I torsdags så fick vi julleverans av alla torrvaror så jag, Lisa & Jenny
stack ut till lagret för x timmars hårt slit. Packa upp, ner, bort & sortera..
När vi äntligen var klara på på lagret så fortsatte jag & Lisa i butiken för att få
ordning & reda, snyggt & julfint :) ..jag har hängt i butiken två dagar i sträck för
att få klart allt inför 1a advent & har träffat på
massa kunder - har saknat det!

.. eftersom jag var tvungen att jobba så var det alltså även första gången för J
i torsdags att ha en alldeles egen far- & son dag som gick utmärkt (såklart)
& Milo hade inga som helst problem att ta flaskan :) vår lilla stjärna


Hela nio pallar med julvaror & lösgodis hade vi att jobba med..

..plocka med julvaror till butiken

..sortera & städa lagret.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia

Mm, mycket gott där =)

2011-11-28 | 22:05:22
http://www.intheheadofs.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!