Catch up med Yassar..

Igår tog jag en lunch & catch up med Yassar på restaurangen Vermell!
.. de va länge sen jag såg henne & dottern Olivia. Hon hade växt massvis & väger lika
mycket som vår lilla kille. Det är så roligt för det skiljer bara dryga 6 dagar på dom :)

Efter en trevlig lunch & en massa bebisprat så var det dags att knalla hem för lite
lek med lilleman & ett försök att ta tag i jobb.. gick sådär. När J kom hem från jobbet
tog han med sig Milo ut på en prommis så jag i lugn & ro kunde avsluta de jag börjat med :h:


Mamma Yassar med hennes söta Olivia

Jag & Milo, som förövrigt pekar "fuck you" på bilden, lilla ganstern :p

Tidigare så har vi nattat Milo runt 23.00 men igår provade vi att säga godnatt vid 21.00
istället & det gick ju hur bra som helst :).. kanske till och med kan funka vid 20.00?!
De va perfekt, jag & J fick vår egna lilla tid innan det var dags att sova..
vi kunde ligga i sängen, kolla en film & bara ligga & prata, bara vi.

Hur funkar sovrutinerna för er andra? När brukar ni natta era små?

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!