Min födelsedag!

Jag har varit världens mest upptagna & tröttaste sen i tisdags
därav den dåliga uppdateringen.. Men nu går vi på´t igen
:)

Min födelsedag var suverän!!
Fick en massa fina grattis-sms, telefonsamtal
& grattis-hälsningar vilket först & främst gör en så himla glad..
Jag väcktes som sagt av min sötaste J med tårta på sängen, sen hann jag
ut till lagret en sväng & även att baka både daimtårta & kladdkaka.
På kvällen kom Christina, Johanna, Eric & Angela över på lite fika &
snicksnack & bortskämd som man är fick jag jättefina presenter..

Jag fick ett armbarnd, ett cocoa butter-stick för gravidmage,
en väska, en inspelning av Dennis - Free Fallin, en zebraklänning,
presentkort på Myoka SPA & $$$ till en systemkamera ♥

Tack så jätte jättemycket allesammans för dom fina presenterna!

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!