Mys-Helg!

Fredagskvällen bestod av myskväll med J.. myskläder & film! √

Igår, lördag hade jag en jättemysig hel-dag med J.. √
Vi började morgonen med en prommis & sen tog vi oss bort till La Rive
för en lunch i den steknde solen.. vi va sådär lagom brända efter den lunchen!
En sväng i lite butiker & vidare bort till St George Bay för en cappuccino..
stranden va fullproppad igår så det märks verkligen att somma har kommit till ön :)


en god lunch på La Rive´s uteservering

fika paus vid St George Bay-stranden

Kvällen bjöd på melodifestivalen & BBQ hos Robin & Fredrik..
de va länge sen vi hängde med dessa goa människor så de va himla skoj :)
.. dock FEL låt som vann, kort & gott så slipper ni höra på ett bittert utlägg!

1. En Gravid-Kaisa 2. Hela ligan klistrade framför melodifestivalen
3.
Vattenpipa & snicksnack ute på terassen

Nu ska jag försöka ta mig ut i det fina vädret.. om bara denna hemska
huvudvärk kunde lämna mig ifred så skulle jag va helnöjd :)
Ikväll ska jag & J keka hemmagjord tapas med en massa gott!

Love. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

Vad mysigt det ser ut! Och vad fin du är Kaisa! Och shit vad tiden går fort..att du redan gått 50% av tiden som gravid..kan knappt fatta det..! Kraam

2011-05-15 | 17:29:22
http://www.varsomhelst.nu/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!