Önskelista till födelsedagen!


Om 10 dagar fyller jag år & jag har fått order om en önskelista hemifrån..

Jag önskar mig: en fyll-i-själv bok som heter Gravid där man kan fylla i
vecka för vecka under hela graviditeten hur man mår osv
(minnet är bra men kort så det kan va en hjälp att minnas)

Annat jag önskar mig är:
Maxi klänning
, låga vita converse i strl. 36,
Gravidmassage
/spabehandling, stora vita pärlörhängen,
en silverkedja till min Bola-kula, glasögon-senilsnöre i silver,
Gravidböcker
& tidningar, Reebook Easytone träningsskor.

Hemsidor & butiker där jag hittade gosakerna ↓
www.presenteriet.se
www.mammshop.se
www.kyssjohanna.se
Gina Tricot
Stadium

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!