Myskväll med tjejerna.

Igår mötte kom Lisa, Johanna, Manilla, Jenny & Maja till butiken lagom tills
jag slutade, vi köpte med oss pizza & massa gott & knallade hem till mig. .
Jordgubbar, vindruvor, nötter, grönsaker & dipp & lite godis såklart!
Vi kollade två filmer, Vanilla Sky & Wild child. När tjejerna hade gått
så hade jag ingen ork att bära in madrassen igen så jag bäddade
ner mig på golvet framför tvn & somnade till In her shoes.


Supermysigt! Kvällar som denna uppskattas :)

Nu ska jag bege mig bort till Sliema, barnkalas hos Selma..
sen ska jag nog joina Tess & plump på Hotel Intercontinentals pooltak.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Tack för en supermysig kväll snygging :D får helt klart göras om!!!

2011-05-07 | 16:20:21
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!