..mysig middag på Hugo´s

Jag är fruktansvärt trött men kan inte sova.. :/
lite konstigt med tanke på att jag den senaste tiden har
lyckats somna ofrivilligt vart som helst & när som helst..!


Idag lämnade grabbarna oss för en riktig grabbhelg. Dom är 23 partyglada
själar som har hyrt ett farmhouse hela helgen.. Under tiden J & Tomas är iväg
så bor Tess hos Plumpis ist.. så de blir lugna gatan här hemma tills på söndag :)

Ikväll efter jobbet mötte jag upp Tess, plumpis & Christina för en middag &
en alkoholfri drink på Hugo´s.. himla mysigt! När tjejerna sen fortsätte ut så
hade jag börjat klia mig i ögonen för länge sen så jag passade på att gå hem..
.. ska försöka göra ett nytt försök att krama kudden, annars vet jag att
morgondagens jobb inte blir rolig! Natti natti

Jag & Christina ikväll.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!