Järn-boost!

Från idag är jag solo fram till torsdag då sötaste Sofia kommer på besök :)
J lämnade mig imorse för ännu en jobbresa, denna gång till Dublin!
Men han kommer hem på fredag igen.. mer än välkommen!

Just nu sitter & jobbar & kekar jordgubbar.. I love it!
Tidigare i morse var jag ute på en mysig prommis med Johanna som
avslutades med en fika/frukost på ett nytt café i Sliema, the strand.
Det heter id Café & det ska jag absolut lägga på minnet..
Det är roligt med nya små smultronställen,
speciellt på den här lilla ön :)


Jordgubbarna är fortfarande lika goda.. gäller att passa på innan säsongen är slut.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alexandra - Uppsalas största blogg

hej :) Jag har en tävling där du kan vinna lite udda roliga saker, som objektivtermos, bh-väska osv :) du får jättegärna vara med!:) Du hittar isåfall tävlingsinlägget här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-udda-pryl.html#comment

2011-05-24 | 22:11:20
http://vadfanskajagheta.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!